Bezpieczny import z Chin! Top 100 Galerie Foto
Galerie Foto
Foto katalog SEO
Foto Top-Lista
 

 

 

 

Księga Gości

pozostaw tutaj Swój wpis

Księga Gości serwisu FOTOCHINY.com!

Autor wpisu (dane obowiązkowe):

Twoja strona WWW (nie jest wymagana):

Wpis do księgi (do 250 znaków, dane obowiązkowe):

Przepisz kod weryfikacji (obowiązkowo):


Piotr Chiny

dodano dnia 14.7.2013

Bardzo fajna strona , ciesze sie ze jest tutaj duzo prawdy o prawdziwych Chinach , Ładne zdjecia , gratuluje , prosze o wiecej , bede zagladał czesciej , pozdrawiam z Chin

Paweł W.

dodano dnia 9.7.2011

Ta strona daje niektórym jedyną możliwość "zobaczenia" jak wygląda ta odmienna kultura. Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy w Chinach ;) -pozdrawiam

kasia w

dodano dnia 13.11.2010

wiecha katarzyna chorzów

Edyta Matysiak

Strona WWW: www.francuskiezwroty.c0.pl

dodano dnia 21.6.2010

Bardzo interesująca i godna polecenia strona. Zdjęcia są super. Gratulacje!!!

Łukasz

dodano dnia 8.3.2010

Bardzo ciekawa strona, dużo ciekawych informacji, świetne zdjęcia, gratuluję, pozdrawiam serdecznie

Łukasz Drążkowski

dodano dnia 12.2.2010

Bardzo fajna stronka,zamierzam związac moją przyszłośc z Chinami dlatego bede śledził tą stronke,super fotki,dzienniki i całokształt jest super!Byłem w Chinach w sierpniu 09 przez 3tygodnie a marzyłem o tym całe życie.Teraz wiem że to moja pasja...

eliza

Strona WWW: www.sympatyczni.pl

dodano dnia 29.1.2010

Super strona!

Marcin

Strona WWW: http://www.chiny.panstwa.org

dodano dnia 25.1.2010

Byłem już 2 razy w Chinach. Ciekawa strona, dużo zdjęć.

ewak

dodano dnia 10.10.2009

Bardzo ciekawe zdjęcia, opisy i spostrzeżenia. Wybieram sie w przyszłym roku do Chin więc będe miała okazję skonfrontować niektóre Twoje wpisy z rzeczywistoscią : ) Pisz jak najczęściej. pozdrawiam Ewa

wojtek

Strona WWW: http://alejka.pl/c/aparaty-cyfrowe.html

dodano dnia 25.8.2009

Bardzo ciekawa strona , świetne zdjęcia! Pozdrawiam

Therru

dodano dnia 6.6.2008

Świetna strona... obejrzałam i przeczytałam już wszystko - z niecierpliwością czekam na następne porcje materiału! btw. Ciekawi mnie godzina wpisu w dzienniku z 05.06 - czyżby strefa czasowa ;) Pozdrawiam!

doro

dodano dnia 21.4.2008

Sugeruje by przy zdjeciach podawac nazwy miejscowosci, w ktorych zostaly one zrobione.

Monika

Strona WWW: http://prawojazdywpoznaniu.pl

dodano dnia 27.3.2008

Bardzo ładna i ciekawa stronka. Nareszcie można się czegoś ciekawego dowiedzieć :) Pozdrawiam

AGM

dodano dnia 22.3.2008

btw, lg moze i produkuje w chinach, jednak produkty sa duzo bardziej wadliwe i stad przeznaczane glownie na chinski rynek:) (ale LG jakkolwiek nie polecam, gdziekolwiek by produkcja nie byla ;)

AGMA

dodano dnia 22.3.2008

hehe. jak zobaczylam wpis o polskiej muzyce w chinskim klubie, to sie usmialam, bo jak w korei trafilam do takiej lokalnej dyskoteki to tez sie okazalo, ze polskie utwory slychac:) niestety w chinach obylo sie juz bez tej atrakcji ;) POZDRAWIAM

czerniakowianka

dodano dnia 11.3.2008

Co do polskiej muzyki w shenzheńskiej dyskotece - nie wiem co to było za miejsce, ale mój znajomy w ciągu minionego roku podrzucał gdzieniegdzie płyty z polskimi przebojami ;)

czerniakowianka

Strona WWW: http://slowianie.republika.pl

dodano dnia 11.3.2008

Świetna strona, aż dziw że dopiero teraz na nią trafiłam! Oczywiście nie zdołałam jeszcze wszystkiego przestudiować, ale na pewno tutaj wrócę :)

kp

dodano dnia 3.3.2008

Właśnie skończyłem czytać Twój DZIENNIK. Machnąłem go duszkiem. Boki zrywać a komentarze trafione w sedno. Wybieram się do Anqing i Guichi na rok może dłużej. Dopiero u Ciebie znalazłem czego szukałem - informacji o realiach życia w Chinach. Polecam

WERONIKA.R.

dodano dnia 22.2.2008

SUPER FOTKI FAJNA STRONKA POZDRAWAIAM CAROL!!!

grzejot

dodano dnia 30.1.2008

fajna stronka...pozdrawiam z Bielska-Białej :)

Scepon

dodano dnia 10.11.2007

Bardzo sympatyczne te notatki "dziennika"-pełne spostrzeżeń i ciekawych uwag. Uśmiałem się nawet czytając niektóre. Z podróży zagranicznych byłem tylko w Słowacji, więc Chiny to dla mnie "kosmos" :-) Pozdrawiam Ciebie i Twoich bliskich-powodzenia !

Antek

Strona WWW: www.poznan.szkolyjazdy.org

dodano dnia 9.10.2007

witam, strona mi się spodobała, wiele ciekawych rzeczy można tu wyczytać ... :) pozdrawiam

area@op.pl

dodano dnia 28.9.2007

świetna stronka chiny rulez

artart

dodano dnia 5.9.2007

zaglądam tu

Endi

Strona WWW: http://security.mylog.pl

dodano dnia 31.8.2007

Świetna strona :) Miło się czytało. Oby tak dalej! Będę tu często zaglądał :)

Jaro

Strona WWW: http://security.mylog.pl

dodano dnia 31.8.2007

Super strona. Na prawdę mi się spodobała. Rzadko wpisuję się do księgi gości :)

kawol

Strona WWW: http://fotolog.com/kawol/

dodano dnia 4.7.2007

Super stronka, oglądam rzec by można - jednym tchem. Pozdrawiam i czekam na jeszcze :)

skavi

dodano dnia 5.6.2007

Fotki fajne. Ale opisy przydlugie i takie niezgrabne czesto. Lepsze byly by konkretne:krotko i zwięźle.

Krs

dodano dnia 26.4.2007

Pozdrowienia z Luohu (Shenzhen)- Zdjecia naprawde w porzadku

Krs

dodano dnia 26.4.2007

A kto powiedział,że Shenzhen jest przygnębiające?? Mieszkam tu od roku - widziałem Wuhan nie jeden raz, oprócz brudnych rzek nic tam nie ma (no może tylko jeden z najlepszych uniwerków w Chinach) w zimie zimno, w lecie nie da sie zniesc upałów.

Monika ;))

dodano dnia 12.4.2007

hej Bartek, świetna robota, super zdjęcia, ludzie, przyroda...super, Twoje fotki w pełni oddają swoją treść...pozdrawiam cieplutko i powodzenia.jezeli mozesz podpowiedziec mi jak najlepiej zabrac sie do stworzenia stronki, odp. na monika_22@vp.pl

zhao-zhuxi

Strona WWW: http://zhao-zhuxi.eu

dodano dnia 2.4.2007

Witaj Bartku! Sam mieszkam tymczasowo w Chinach, więc mam możliwość skonfrontowania swoich wrażeń z Twoimi. Szczególnie, że Shenzhen zapamiętałem jako miasto przygnębiające i odpychające... Pozdrowienia z Wuhanu!

kamila klosinska

dodano dnia 24.3.2007

...mało kto zdecydowałby sie na taki krok, czyli totalna zmiana kultury, klimatu itd. A poza tym :) MAsz śliczną żonkę :) pozdrawiam

kamila klosinska

dodano dnia 24.3.2007

Hej Bartek! Jestem pod ogromnym wrazenihinem twojej stronki, tego co corobisz, poprostu brak mi słów :! Słyszałam od osób trzecich ze wyjechałes do Chin ale nie śadziłam, ze zagosciłes tam na poważnie....

Kaśka

dodano dnia 16.3.2007

Brawo. Mała poprawka, a jaki wielki efekt. Pozdrawiam.

Kaśka

dodano dnia 15.3.2007

Witam. Myślę, że po trzech latach pobytu w CHINACH nie wypada jeszcze popełniać błędów ortograficznych w pisowni polskiej(właściwie nigdy nie wypada).Mam na myśli fotkę z huśtawką.Ale ogólnie stronka ciekawa. Pozdrawiam.

Wojtek R.

dodano dnia 14.3.2007

Gratuluję bardzo ciekawej strony! Pozdrowienia z Kociewia!

jerry

Strona WWW: www.aquarello.prv.pl

dodano dnia 17.2.2007

Witaj Bartek! Poznałem ciebie już dawno temu na FotoRecenzji i od tego czasu wpadam na Twoją stronę aby dowiedzieć się czegoś ciekawego na temat państwa środka.Pisz dalej chętnie poczytam i pooglądam :)

Dritt

dodano dnia 10.2.2007

A moim zdaniem nie przesadza co do banknotow. Zgadzam sie w 100 procentach. Pozdrowienia z Szanghaju

Rafał

dodano dnia 30.1.2007

Strona jest ciekawa i ten kto nie był w Chinach sporo może się z niej o nich dowiedzieć. Czasami ubarwiasz i przesadzasz np. odnośnie banknotów i chińskich kierowców (mieszkam w Chinach, choć nieco krócej). Zdjęcia dobre. Pomyślności w roku świni.

urszula

dodano dnia 23.1.2007

pozdrawiam

Karolina

Strona WWW: www.fotoik.pl/?akcja=autor&rid=22549

dodano dnia 10.1.2007

Swietne Zdjecia! Chiny to piekny kraj, jest tam co fotografowac, co widac na Twoich pracach. Ja pstrykam zdjecia ot tak, amatorsko. Nie mam o tym zielonego pojecia. Zapraszam na moja stronke ;)

Sandra

dodano dnia 7.12.2006

chiny sa naprawde interesujące i pomimo problemow społeczno - gospodarczych posiadaja szeroka historie i ciekawe obiekty, ktore są świetnie ukazane na zdjęciach,, gratuluje ;)

danielo100

dodano dnia 5.12.2006

uwielbiam chiny a te zdjecia zaje***** niedługo wybieram sie do chin.pozdrawiam

ziata

Strona WWW: ziata@neostrada.pl

dodano dnia 6.11.2006

fajne strony

Ania & Rafi

dodano dnia 16.10.2006

Hello!! Podziwiamy zdjecia, zbieramy fundusze na podroz... Pozdrawiamy autora!

Bartek Magierowski

dodano dnia 15.10.2006

Zapraszam do dodawania wpisów! Jeśli podoba Ci się ta strona, a nie masz czasu oceniać poszczególnych zdjęć, wyraź swoją opinię tutaj! Jeśli masz jakieś uwagi - pisz śmiało. Może chcesz też zaprosić mnie do odwiedzenia Twojej galerii w Internecie.


 

 

© copyright Bartłomiej Magierowski - wszystkie prawa autorskie zastrzeżone